Mark W

Clean - Cleanzine.co.uk

454 posts in this topic

Oh yeh just saw that, they are such a good band. All of their songs go well with riding videos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

My evening so far:

2995e0.jpg

why do you have a pair of boobies in a tray under your screen? (Y)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cos my girlfriend bought them for me - stress boobs!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Really like the design Mark! Just don't get too emo-ey with it all and start posting dripping knives or similar....

Only question I ask is have you considered date segregation? I know the idea of a blog is to follow it frequently, but I saw earlier in this thread you posted the scotland video, and I couldnt jump straight to that video (although reading that back in my head makes me look like such a lazy b*****d....im not honestly)

Its just a thought from the devils advocate. Feel free to dismiss it :P But yeah is a great design and artwork

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sometimes you need to just... let go.

Thought I made pretty clear, I was joking. Kinda playing up to the whole Web Nerd/Standards Nazi thing.

Edited by Muel

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAAAAAAARGH, THE BRIGHT COLOURS ARE HURTING MY EYES.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is that Jesus? Looks more like a Joseph.

I dunno, there are some similarities....

n759770315_3992293_2513.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha :P

I don't know who it is. It's some random pamphlet type deal I found on the floor a while back. Might be Jesus or something I guess? Just the general pose and stuff amused me :P

That isn't me calling out Ben in case it comes across like that either!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Really like the design Mark! Just don't get too emo-ey with it all and start posting dripping knives or similar....

Rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dude......I seen some colour on your blog.....think you might have been haxzored....

Don't give in to the colour westlake. The whole concept you have used works a beast....

Share this post


Link to post
Share on other sites

There was a fair bit of colour earlier on though? Colour = good. Not for everything maybe, but it stops it looking a little bland like a lot of pure B&W sites tend to become. (Y)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Got beaten to posting my own video by 2 Russian forums, how shit am I?

Anyway, there's a little video up on the blog featuring me riding my old Welsh home-town with my NZ-resident brother Dan. Didn't really think it was worthy of it's own video post, so consider it as a treat for anyone who decides to read this/regularly checks the blog :P

Ben was also nice enough to write about me over on Tribalzine too, there's a link to that under the video post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fresh. Don;t tell me Brother Westlake has killed the old Inspired frame already though?!

Edit;

Brother Westlake

brotherwestlake.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nah, that's over in NZ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I did wonder :P

Cool little edit - I live in a tiny little village down here. It's great fun just playing on the stuff you learned on and seeing what else you can do with it all (Y)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Speaking of cool little edits: You b*****d, haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hows the bike/frame your brothers riding holding up?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seems to be alright, yeah, just some bits thrown together to get him a rideable bike while he's here (Y)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Your bro is pretty good eh.

Good stuff, as per usual, Mark.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brother Westlake

Ha ha, WTF!!

Loving the video Mark. That (and meeting Dr Nick to relieve him of his 285HVs) inspired me to take my BMX down Brighton seafront tonight.

Share this post


Link to post
Share on other sites

You have similar styles!

I liked the air off that rock B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I love your bunny up skills mark

the one at the start of the vid was pretty cool

the blog is really nice btw

Share this post


Link to post
Share on other sites

loved the last clip, on the stairs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cheers dudes (Y)

Couple of new photos up from the weekend...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.